PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Sprawdź swoją skrzynkę mailową - w potwierdzeniu wysłania Twojego zamówienia zawarliśmy numer, dzięki któremu możesz je śledzić. Jeśli przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem: 
- Firmy DB Schenker: otrzymany 20-cyfrowy numer należy wpisać w pole "Identyfikator opakowania" na stronie dostępnej tutaj.
- Paczkomatów InPost: otrzymany numer przesyłki wpisz bezpośrednio w wyszukiwarce na stronie głównej InPost.

Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości z numerami identyfikacyjnymi Twojej przesyłki, a minął już czas przewidziany na dostawę paczki - skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Dostarczenie zamówienia zwykle zajmuje nam 48-72h.Pamiętaj, że potrzebujemy również czasu na spakowanie i przygotowanie wysyłki.  Aby uzyskać więcej informacji sprawdź nasze "Zasady dostaw", klikając tutaj.
Czy jest limit produktów, które mogę zamówić?
Tak, to maksymalnie 10 sztuk jednego koloru. Chcemy by wszyscy mieli równe szanse w upolowaniu swojego ulubionego produktu!
Dlaczego moje zamówienie jeszcze nie zostało przetworzone?
Sprawdź swoją skrzynkę, prawdopodobnie wysłaliśmy do Ciebie prośbę o weryfikację danych lub ilości produktów. Wróć do nas jak najszybciej z odpowiedzią. Jeśli nie otrzymałeś e-maila - prosimy skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Co mam zrobić jeśli w paczce znajduje się uszkodzony produkt lub zamówienie jest niekomletne?
Sprawdź pudełko przy odbiorze zamówienia. Jeśli widać na nim ślady uszkodzenia - zgłoś reklamację kurierowi lub nie odbieraj paczki z paczkomatu. Jeśli uszkodzenie lub brak odkryjesz dopiero po otworzeniu przesyłki - skontaktuj się jak najszybciej z naszym biurem obsługi klienta. Postaramy się aby właściwy produkt jak najszybciej dotarł do Ciebie.
Jak mogę zaktualizować moje zamówienie?
Nie możemy zmieniać zamówień, które są już przetwarzane. Dlatego prosimy o dokładną weryfikację danych przed złożeniem zamówienia. A jeśli masz ochotę na jeszcze więcej znakomitych produktów NYX Professional Makeup - zapraszamy złoż kolejne zamówienie, a my dostarczymy je do Ciebie jak najszybciej.
Jak mogę anulować zamówienie?
Niestety zamówienia, które jest przetwarzane prawdopodobnie nie będziemy w stanie anulować. Pamiętaj jednak, że każde zamówienie, zgodnie z prawem możesz odesłać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Oczywiście! Masz na to zgodnie z obowiązujacym w Polsce prawem 14 dni.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.
Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie lub u innego sprzedawcy?
Niestety nie. Możesz zwrócić jedynie produkt zakupiony na nyxprofessionalmakeup.pl.

Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Niestety nie. Ale zachęcamy - poszukaj butiku lub sklepu internetowego NYX Professional Makeup w kraju, w którym aktualnie przebywasz.
Czy mogę zapłacić za zamówienie międzynarodową kartą kredytową?
Płatności na stronie nyxprofessionalmakeup.pl są obsłgiwane przez system PayU, zgodnie z aktualnym regulaminem usługi. Prosimy sprawdź czy Twój Bank / Karta jest obsługiwana przez naszego partnera.
Jak mogę naostrzyć kredki do oczu i ust?
Zachęcamy do zakupu temperówki NYX Professional Makeup Sharpener, którą znajdziesz tutaj. Tutaj znajdziesz tutorial jak naostrzyć Jumbo Pencil.
Gdzie mogę sprawdzić czy określony produkt wróci do sprzedaży?
Niestety nie mamy określonych terminów przywracania produktów do sprzedaży. Wiemy też, że część naszej bogatej kolekcji jest regularnie zastępowana przez nowości. Aby zawsze być na bieżąco zapisz się na nasz newsletter i dołącz do nas na Facebooku!
Czy Wasze produkty są wegańskie?
Marka NYX Professional Makeup jest certyfikowana przez organizacje takie jak PETA, jako wolna od okrucieństwa. Nie testujemy naszych produktów na zwierzętach.
Czy mogę kupić wybrane pojedyncze cienie z palet?
Zwykle nie sprzedajemy pojedynczych cieni z selekcji dokonanych do naszych wyjątkowych palet. Ale wśród cieni pojedynczych możesz znaleźć bardzo zbliżone odcienie. Sprawdź tutaj!
Czy NYX Professional Makeup organizuje wyprzedaże?
Zapisz się na nasz newsletter i dołącz do nas na Facebooku. Społeczność NYX Professional Makeup zawsze dowiaduje się o wszyskim pierwsza!
Jak mogę dołączyć do programu NYX Professional Makeup Pro?
Aktualnie w Polsce nie jest prowadzona rekrutacja do programu, ale zapisz się na nasz newsletter. Wtedy na pewno dowiesz sie o starcie programu jako pierwszy.
W jakich sklepach mogę kupić kosmetyki NYX Professional Makeup?
Kosmetyki NYX Professional Makeup możesz kupić w wybranych perfumeriach Douglas oraz naszym sklepie on-line.
Co zrobić jeśli nie dostałem informacji z numerem przesyłki?
Na początek sprawdź folder SPAM. Jeśli nie znalazłeś tam e-maila od przewoźnika skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Pamiętaj, że dostarczenie zamówienia potrzebujemy 24-72h. Jeśli składasz zamówienie przed godziną 14.00 - powinno być wysłane w tym samym dniu. Ale jeśli wieczorem lub w weekend - musisz dać nam więcej czasu. Jeśli nadal masz pytania skontaktuj się z nami: przez formularz kontaktowy
Co zrobić jeśli mój login i hasło do konta klienta nie działa?
Zacznij od sprawdzenia pisowni i poprawności podanych danych. Następnie spróbuj przypomnieć hasło. Jeśli nadal nie możesz się zalogować - skontaktuj się z nami: przez formularz kontaktowy