Dostawa i zwroty

Zależy nam na tym, by proces realizacji zamówień był najefektywniejszy. Poniżej znajdziesz informacje na temat procedur.

METODY I KOSZTY DOSTAWY

Zamówienia są wysyłane i doręczane wyłącznie w dni robocze. Oferujemy dwie metody dostawy - kurierską i do Paczkomatu InPost. Realizacja dostawy zajmuje od 3 do 7 dni roboczych.

Nie realizujemy dostaw poza terytorium Polski.

Koszty dostawy Schenker Polska - kurier Paczkomaty InPost
  19 zł 19 zł
 

STATUS ZAMÓWIENIA

Realizujemy zamówienia od poniedziałku do piątku (wyłącznie w dni robocze). Zamówienia złożone do godz. 12 w dzień roboczy powinny być wysłane tego samego dnia.

Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zamówienia, skorzystaj ze strony Schenker lub Paczkomaty, gdzie możesz wpisać otrzymany e-mailem numer trackingowy.

ZMIANY W ZŁOŻONYM ZAMóWIENIU

Dokonywanie zmian w złożonych zamówieniach nie jest możliwe.

ZGŁASZANIE PROBLEMóW Z ZAMóWIENIEM

W przypadku uszkodzonej paczki - prosimy niezwłocznie poinformuj o tym kuriera. Nie odbieraj paczki z widocznymi uszkodzeniami. Prosimy też o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje produktów lub opakowanie produktu jest uszkodzone - skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, lub poprzez formularz kontaktowy.

ZWROTY I WYMIANY

Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu - Jeśli nie jesteś usatysfakcjowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu – zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowy okres zwrotu lub wymiany produktu.

Pamiętaj, że możesz zwrócić lub wymienić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie nyxprofessionalmakeup.pl. Jest nam bardzo przykro, ale nie możemy obsłużyć zwrotów produktów zakupionych w butiku NYX Professional Makeup. Również w próby zwrotu lub wymiany produktów zakupionych w sklepiej internetowym - w butiku NYX Professional Makeup nie będą realizowane.

DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA

Realizujemy wyłącznie dostawy na terenie Polski.